El CAP de Palafrugell ha presentat el projecte “Sales d’espera actives en salut”, una iniciativa comunitària que converteix el temps d’espera en una oportunitat per promoure benestar, cultura i cohesió social amb espais de lectura, exposicions i entorns verds.
El CAP de Palafrugell ha presentat el projecte “Sales d’espera actives en salut”, una iniciativa comunitària que transforma els temps d’espera en oportunitats de benestar, cultura i salut emocional.
El programa crea tres espais permanents al segon pis: un punt de lectura amb la col·laboració de la Biblioteca, un espai expositiu per a entitats i artistes locals i una zona verda amb plantes. Així ho explica Isabel Muñoz, infermera i referent comunitària del CAP de Palafrugell.
El projecte vol fomentar hàbits saludables, cohesió social i treball en xarxa al municipi. Des del juliol ja s’hi han fet sis exposicions, i actualment es pot visitar una mostra de l’Escola d’Art i de l’Espai LGTBI fins a finals de març.
Comentaris (0)