La Fira Re-utilitza reivindica la importància de donar una segona vida a les coses

Begur

Data: 26/11/2025

Roba, joguines i objectes per la llar han estat alguns dels productes que s'han pogut trobar a la 4a Fira Re-utilitza de Begur. Impulsada per l'ajuntament i l'AFA de l'Escola L'Olivar Vell, la jornada vol servir per conscienciar a les famílies com d'important és donar una segona vida als materials. 

Famílies de Begur i Esclanyà han aprofitat la Fira Re-utilitza per donar una segona vida a tot allò que ja no fan servir. L'esdeveniment demostra que és atractiu pel públic i ha anat augmentant el nombre de parades i els productes que s'hi poden trobar. 

Des de primera hora del matí, grans i petits han passejat entre les taules oferint i buscant coses que necessitaven. La roba continua sent el que més pots trobar a la fira. Els vessants mediambientals i educatius són els dos trets principals. Ressalten la importància d'ensenyar als més petits que allò que a un no li va bé, segurament ho pot aprofitar una altra persona. 

El mercat familiar d'intercanvi és el gran atractiu. Com a complement, aposten per organitzar tallers i xerrades com la "Estil de vida: residu zero". Una sessió per aprendre com generar el mínim residu a casa i a fora. Tot amb l'objectiu de tenir un "consum conscient", comprant el que realment necessitem. Han parlat de la quantitat de plàstics que deixem a l'entorn natural i com les petites accions poden acabar generant un gran canvi.

Comentaris (0)

*Per comentar es necessari estar registrat. Registra't o accedeix



Més articles de Medi Ambient