El Sol Gironès Bisbal Bàsquet cau per 65 a 72 al Pavelló Vell davant un Benicarló més encertat. Els d’Èric Surís, que van començar amb força, es van veure superats en el segon i tercer quart, on els visitants van obrir escletxa i van acabar decidint el partit. Tot i la reacció final, el Bisbal encaixa la segona derrota consecutiva i buscarà la primera victòria de la temporada en el pròxim compromís de lliga.
El Sol Gironès Bisbal Bàsquet no ha pogut estrenar el seu caseller de victòries a la LEB Plata i ha cedit la segona derrota consecutiva de la temporada, la primera al Pavelló Vell, davant un Benicarló molt més efectiu (65 a 72).
L’equip d’Èric Surís va començar el partit amb bones sensacions. Els triples de Valera i l’encert de Mikhailov, amb nou punts al primer quart, van donar confiança als locals, que marxaven al descans amb avantatge. Però a mesura que avançava el partit, el Bisbal va perdre frescor ofensiva i el Benicarló ho va aprofitar per capgirar el marcador.
El segon quart va ser un punt d’inflexió: el Bisbal només va anotar vuit punts i va veure com els visitants aprofitaven la seva falta d’encert per posar-se per davant. A la represa, els valencians van fer valer la seva experiència i van arribar a dominar per més de deu punts.
Tot i això, el conjunt empordanès no va abaixar els braços i va arribar a retallar distàncies fins a situar-se a només cinc punts en l’últim minut. La reacció, però, va arribar tard, i el Benicarló va acabar segellant un triomf treballat que deixa el Bisbal amb dues derrotes en dues jornades. Ara, els de Surís miren ja cap al pròxim compromís amb la voluntat de convertir el Pavelló Vell en un fortí i sumar la primera alegria de la temporada davant la seva afició.
Comentaris (0)