Mazoni, Alosa, Joan Miquel Oliver i Anna Andreu s'afegeixen al cartell del Festival Ítaca

Pals

Data: 10/02/2026

Mazoni, Alosa, Joan Miquel Oliver i Anna Andreu s'afegeixen al cartell del Festival Ítaca. Aquesta 14 edició presenta nous escenaris, a Pals, Girona i a l'Estartit. En total hi ha programades més d'una vintena d'actuacions en set municipis empordanesos entre l'abril i el juliol.

El Festival Ítaca ja ha anunciat pràcticament tots els artistes que passaran pels diferents escenaris de la seva 14a edició. Les darreres incorporacions al cartell són Mazoni, Alosa, Joan Miquel Oliver i Anna Andreu, que se sumen a noms ja confirmats com Love of Lesbian, La M.O.D.A., Sidonie, 31Fam, La Ludwig Band, Cupido o Barry B.

Una de les principals novetats d’enguany és l’ampliació dels espais on tindran lloc els concerts. El festival estrenarà escenaris com Ca la Pruna de Pals, el Palau de Fires de Girona o la plaça de l’Església de l’Estartit. En aquest últim municipi, el 20 de juny, s’hi programarà música en directe gratuïta.

Pals es reincorpora al circuit del festival amb l’actuació del mallorquí Joan Miquel Oliver, en una clara aposta per una proposta cultural de qualitat en entorns més petits, una línia que defensen tant el consistori com les administracions públiques de la demarcació.

En total, el Festival Ítaca preveu una vintena d’actuacions repartides entre els mesos d’abril i juliol. Un dels concerts més destacats serà el de Morad, que actuarà el 8 de maig al Palau de Fires de Girona, en l’única actuació que oferirà a Catalunya aquest any.

Més enllà de la programació musical, el certamen també ha organitzat una xerrada per reflexionar sobre com el sector cultural pot afrontar l’actual auge de l’extrema dreta, amb la participació del fotoperiodista Jordi Borràs.

Comentaris (0)

*Per comentar es necessari estar registrat. Registra't o accedeix



Més articles de Cultura