Font: ACN
La Guàrdia Civil i la Policia Local de Platja d'Aro han detingut quatre membres d'una banda dedicada al tràfic de cocaïna, que operava al municipi i que el jutjat ha enviat a presó. Els agents també van intervenir 793 grams de droga, a més de cinc cotxes, dues motos, onze telèfons mòbils i material per l'adulteració i preparació de la cocaïna, que posteriorment comercialitzaven en diferents punts de Platja d'Aro.
La investigació es va iniciar fa vuit mesos i va culminar el passat 6 d'octubre amb l'entrada i registre a quatre domicilis, un traster i un establiment comercial de la localitat baix-empordanesa. Un cop fets els escorcolls es van detenir tres homes entre 30 i 40 anys i una dona de 32.
A més dels prop de 800 grams de cocaïna intervinguts per la policia, les entrades i escorcolls també van permetre confiscar més de 10.000 euros en efectiu. En concret, els agents van trobar 7.195 euros i 3.000 dòlars americans en efectiu. A més hi ha dues persones més de 33 i 58 anys investigades.
Els arrestats ja han passat a disposició del jutjat d'instrucció 2 de Sant Feliu de Guíxols, que és qui ha assumit la causa, per respondre d'un delicte de tràfic de drogues, un altre de pertinença a grup criminal, a més d'un altre de blanqueig de capitals.
Un cop van haver declarat, el jutge va decretar la presó provisional per a tots els quatre detinguts.
Comentaris (0)