Palafrugell dona la benvinguda al mes de maig amb el Flors i Violes. Avui comença el festival que porta la cultura a peu de carrer i, alhora, decora places i espais del municipi. Una proposta que aposta per la música en directe, espectacles familiars i per una decoració que, cada edició, deixa bocabadat al públic.
Tot a punt per l'inici del Flors i Violes de Palafrugell. Des d'avui fins a diumenge, el municipi acull diverses propostes culturals amb la música com a protagonista. Aquest any, les grans actuacions musicals van a càrrec de Sidonie i Els Catarres. Des de l'organització ressalten com els concerts han guanyat pes en l'esdeveniment.
Són un centenar els espectacles i activitats que formen part de la programació. Hi ha propostes a les places i a equipaments com el Museu del Suro i espais com la Fundació Cuixart. No hi faltarà la decoració a zones com els Jardins de Can Bech, la Biblioteca i el carrer Estret. Un Flors i Violes que compta amb la col·laboració de comerços i veïns, que també engalanen els carrers.
Des de l'ajuntament posen en valor l'impacte del festival a la vila, que cada any augmenta les propostes. Destaquen que, a través de l'àrea de joventut, han pogut sumar un artista local en un dels concerts. La inauguració del Flors i Violes es fa a la Bòbila, amb un espectacle que ofereix dos torns per gaudir-lo a les 22h i 23h.
Comentaris (0)