Aquesta tarda s'inaugura el Parc Infantil de Nadal de Palamós. Un espai pensat pel públic familiar amb activitats com jocs recreatius, pintura i tallers de manualitats. L'altre gran esdeveniment del cap de setmana a Palamós són Els Pastorets dels Showboys. L'obra torna després de dos anys amb cares renovades i amb representacions demà, diumenge i dillluns al Teatre La Gorga a les 20:30h.
Passar una tarda familiar i amb amics al Parc Infantil de Nadal.Això és el que faran a partir d'avui moltes famílies palamosines que s'acostaran a la Nau dels 50 metres. Jocs, tallers i activitats d'oci i lleure són algunes de les propostes pensades per a grans i petits entre les 17h i 20h del vespre.
El parc també comptarà amb jocs recreatius, atraccions i una pista poliesportiva.
També hi haurà tallers de manualitats, pintura, maquillatge i un espai de ludoteca. En total seran quatre dies de Parc de Nadal. L'espai s'ha inaugurat avui i estarà obert les tardes del cap de setmana i de dilluns 30. A banda del parc nadalenc, a Palamós aquest cap de setmana tenen cita amb els Pastorets.
Després d'un 2023 sense representacions, els Showboys tornen a pujar a l'escenari de la Gorga. Ho faran demà, diumenge i dilluns a partir de les 20:30h en una obra que, partint del text original, s'acaba convertint en una sàtira política i social. Aquest any serà la 19a edició d'Els Pastorets dels Showboys. Aquest any ja han explicat que han renovat diàlegs, l'obra i cares noves. Les entrades tenen un preu de sis euros.
Comentaris (0)