Un viatge a Venus: la proposta de Laura Andrés al Vipsbalsound

Laura Andrés ha portat l'àlbum "Venus" a la Bisbal d'Empordà. La pianista i compositora ha meravellat al públic del Teatre Mundial acompanyada del violí de Roser Loscos. Ha estat el primer concert del Vipsbalsound aquest 2026, que ja ha arribat a l'equador dels seus 10 concerts.

Un viatge des de la Terra fins a Venus. És el que ens proposa Laura Andrés amb l'àlbum publicat ara fa dos anys i que ha portat al Teatre Mundial. Acompanyada per la violinista Roser Loscos, la música del piano i el violí ha combinat amb els làsers i els jocs de llum per transmetre al públic totes les emocions d'Andrés.

El concert és una escapatòria de la vida diària per recordar-nos a nosaltres mateixos que tenim dret a somiar. Venus té moltes connotacions. Tot i que la matèria és igual, les condicions són molt adverses. Aquesta diferència és la qüestió que vol ressaltar i que la porta a parlar de tot el que sabem i ens imaginem del nostre planeta veí.

Un Vipsbalsound que ha arribat a l'equador de la seva programació i que té l'objectiu de portar el millor talent musical a la Bisbal d'Empordà. Amb Laura Andrés han estrenat el calendari de concerts d'aquest any. El següent serà el dels Germans Bou el divendres 30 de gener. 

Comentaris (0)

*Per comentar es necessari estar registrat. Registra't o accedeix



Més articles de Cultura