El dia de la Processó, el dijous de màxima ocupació als comerços de Verges

Verges

Data: 02/04/2026

Verges es prepara per rebre milers de visitants que venen a veure la Processó. Un pic de gent al municipi que es nota al carrer i als establiments. El Cafè de la Plaça, situat a l'epicentre del poble, modifica el servei a la tarda per adaptar els horaris als de la representació.

Avui és Dijous Sant, el dia que Verges sempre té marcat al calendari. Tothom espera veure aquestes imatges: el poble ple d'espectadors veient com centenars de vergelitans actuen a la Processó. Qui nota aquest augment de visitants són els comerços. 

Ells es troben a l'escenari principal de la representació. Durant tota la setmana viuen de primera mà l'ambient de la Processó amb els assajos i els muntatges. Al matí ofereixen un servei habitual, però a partir del migdia tot canvia. Fan servei, però a la tarda canvien els horaris. Més enllà de la festivitat, el dia suposa un impuls econòmic important pels comerços.

Comentaris (0)

*Per comentar es necessari estar registrat. Registra't o accedeix



Més articles de Economia