El CH Palafrugell guanya per 5 a 4 al SD Espanyol en un partit on els palafrugellencs guanyaven 4-0 i fins a l'últim segon van acabar patint. Tot i el patiment, el conjunt de Franc González viu un gran moment i torna a sumar tres punts molt importants.
Victòria patida del Corredor Mató CH Palafrugell davant l’SD Espanyol per 5 a 4 que permet als palafrugellencs continuar segons a la classificació i mantenir viu l’objectiu de lluitar per l’ascens a l’OK Lliga. Tot i arribar a tenir una diferència de quatre gols, el conjunt local va acabar patint per assegurar tres punts molt valuosos davant la seva afició.
Els dos equips sabien quin partit es trobarien: un Palafrugell valent, com està demostrant tota la temporada, i un Espanyol intens, un dels conjunts més competitius de la categoria. El duel va començar de la millor manera per als locals, quan Gerard Pujol va inaugurar el marcador. Gairebé deu minuts més tard, i amb avantatge mínim, Gerard Aragay va ampliar distàncies. Amb el 2 a 0, els palafrugellencs van continuar insistint i, tres minuts després, Tim Borrell va fer el tercer amb una rematada davant porteria.
Amb el 3 a 0 en els primers 25 minuts semblava que el partit estava encarrilat per als de Franc González, però l’Espanyol va reaccionar abans del descans. Abans però, Iván Burgos va fer el 4 a 0 i dos minuts del final de la primera part i, en l’última acció del període, amb targeta blava per a Gerard Pujol, Àlex Joseph va marcar el segon per als visitants.
A la represa, l’Espanyol va sortir amb confiança i Pol Galbas va situar el 4 a 2 superant Andreu. Tot i això, el Palafrugell va reaccionar ràpidament i Gerard Pujol, després d’una falta, va tornar a ampliar l’avantatge amb el cinquè gol. Quan semblava que el partit quedava sentenciat amb el 5 a 2, Pol Macià va tornar a escurçar distàncies i, després d’una targeta vermella per als visitants, l’Espanyol encara va marcar el 5 a 4 amb quatre minuts per jugar.
Finalment, el Palafrugell va saber resistir l’empenta final dels blanc-i-blaus i va assegurar una victòria important abans de l’aturada de la competició, que no es reprendrà fins al mes d’abril, amb l’equip instal·lat a la part alta de la classificació.
Comentaris (0)