Calonge i Sant Antoni ha estrenat el cicle “Circ en Família”, una proposta gratuïta que apropa el món del circ als carrers. El cicle continuarà els pròxims dos caps de setmana amb noves activitats repartides en diferents espais de Calonge i Sant Antoni.
Calonge i Sant Antoni ha estrenat el cicle “Circ en Família”, una proposta gratuïta que apropa el món del circ als carrers i places del municipi amb activitats pensades per a totes les edats. La primera jornada, celebrada a la plaça Catalunya de Sant Antoni, ha tingut una molt bona resposta de públic, amb famílies i infants participant en tallers i espectacles durant tot el matí.
La iniciativa combina disciplines tradicionals del circ com els malabars, les acrobàcies, els equilibris i l’humor dels pallassos, amb activitats participatives perquè grans i petits puguin experimentar aquest univers artístic de ben a prop.
El cicle continuarà els pròxims dos caps de setmana amb noves activitats repartides en diferents espais de Calonge i Sant Antoni. La programació inclou espectacles infantils, exhibicions de trickline davant del mar, sessions participatives i propostes de foc, dansa i màgia per convertir el municipi en un gran escenari a l’aire lliure durant aquest mes de maig.
Comentaris (0)