Sant Feliu de Guíxols ha presentat el cupó commemoratiu que l’ONCE distribuirà arreu de l’Estat, amb una tirada de 5,5 milions d’unitats, per homenatjar el compositor ganxó Juli Garreta en el 150 aniversari del seu naixement. L’acte ha comptat amb la presència de representants de l’ONCE i de l’Ajuntament, en el marc de les celebracions de l’Any Garreta.
Sant Feliu de Guíxols ha presentat el cupó que l’ONCE dedicarà dissabte 29 de novembre al 150 aniversari del naixement del compositor ganxó Juli Garreta i Arboix. En total, 5 milions i mig de cupons difondran aquesta efemèride arreu de l’Estat. Durant l’acte, celebrat al saló de plens de l’Ajuntament, el delegat d’ONCE Catalunya, Enric Botí, ha lliurat a l’alcalde, Carles Motas, una imatge emmarcada del cupó, així com un model ampliat de 100 per 70 centímetres
El regidor de Cultura, Alexis Cubó, s’ha mostrat especialment satisfet per aquest homenatge, que coincideix amb els 100 anys de la mort de Garreta, que es commemoraran la setmana vinent. El sorteig del 'Sueldazo' de cap de setmana ofereix cada dissabte i diumenge un premi principal de 300.000 euros, més 5.000 euros al mes durant 20 anys a un sol cupó, així com altres premis recurrents.
Els cupons es poden adquirir als 20.900 agents venedors de l’ONCE —2.500 a Catalunya—, gràcies al Terminal Punt de Venda que permet escollir el número a l’instant, o bé a través de la web de l’ONCE i establiments autoritzats. Aquest cupó és una de les moltes iniciatives de l’Any Garreta, que celebra i reviu la figura d’un dels grans noms de la música catalana.
Comentaris (0)