Avui comencen El Racó de la Festa Major i la Festa de la Nit de Palafrugell

Palafrugell

Data: 17/07/2025

Palafrugell viu deu dies de Festa Major. La música, les activitats familiars i les propostes culturals completen una programació pensada perquè tothom trobi la seva activitat per gaudir dels dies festius. La Festa de la Nit i el Racó de la Festa Major seran el centre de l'activitat a partir del vespre.

Palafrugell està de Festa Major.
El municipi està celebrant els seus dies festius amb un programa en què les activitats ja van començar el passat cap de setmana. S'han vist exposicions, representacions teatrals, castells, cercaviles i havaneres. A partir d'avui comença el gruix d'activitats amb la programació a El Racó de la Festa Major i la Festa de la Nit. 

A El Racó els dobles concerts seran els protagonistes a partir de les 20h amb grups com Paula Lucea Trio, Carlota Cos, Lecoq i Litus 3.  Pel que fa a la Festa de la Nit a l'aparcament de l'INS Baix Empordà, s'han organitzat quatre nits de festa. Avui, cada barraca posarà la seva música; demà serà el torn del grup basc ZETAK i DJ Ryna. Dissabte hi haurà els concerts de Les Testarudes i Strombers i diumenge el públic podrà gaudir amb Di-Versiones i Kharloss Selektah. 

Com a novetat, el dissabte torna la Fresca Major. A partir de les 17:30h, petits i grans sortiran des d'El Racó de la Festa Major fins a Can Bech gaudint de la música i refrescant-se al màxim. Tant dissabte com diumenge hi haurà sardanes a la Plaça Nova a les 20h i dissabte al vespre hi haurà el concert de l'Orquestra Meravella. Durant aquests dies tambés es pot participar en les partides d'escacs, a les activitats del Museu del Suro i gaudir dels espectacles familiars. 

El "Bona Gent" de Quim Masferrer de dilluns posarà el punt final a deu dies de programació en què l'objectiu és que tothom pugui gaudir de la seva Festa Major.  

Comentaris (0)

*Per comentar es necessari estar registrat. Registra't o accedeix



Més articles de Cultura