L'u de gener a les 19h teniu una cita amb el concert de Cap d'Any de l'Espai Ter. Els valsos i les polques tornaran a contagiar el seu ritme a tot el públic de Torroella de Montgrí en un concert que arriba a la seva novena edició.
L'any a Torroella de Montgrí comença amb el concert de Cap d'Any. El gran concert de valsos i polques de l'Orquestra Terres de Marca tornarà a transportar el públic a l'univers refinat i festiu de la Viena imperial. El repoertori estarà farcit de valsos, polques, masurques i danses que recorreran la tradició vienesa. Abans del concert, és el mateix públic qui es desitja un bon any
El concert és la proposta que obre la programació anual de l'Espai Ter que asseguren que cada obra valdrà la pena. Començarà dijous a les 19h i es podrà seguir en directe a TV Costa Brava i La Xarxa+. Una oportunitat per gaudir d'aquestes melodies.
Comentaris (0)