El Palamós CF s’imposa per un a zero a la UE Figueres gràcies a un gol de Gerard Mercader, que ha aprofitat el rebot d’un penal que havia aturat Lluc Ferrer. Els de Marçal Juanola sumen tres punts importants davant d’una bona entrada al Nou Estadi i se situen a només tres punts del líder, la UE Porqueres.
Victòria del Palamós CF en el derbi contra la UE Figueres en la sisena jornada de lliga. El partit arribava amb tots dos equips en una bona dinàmica de resultats, especialment el conjunt alt-empordanès, que encadenava tres victòries consecutives i tenia l’oportunitat de superar el Degà a la classificació.
El partit ha comptat amb una molt bona entrada al Nou Estadi de Palamós, amb l’afició i la Penya Sport animant l’equip durant els noranta minuts. Sobre la gespa, però, el Palamós ha deixat alguns dubtes durant els primers quaranta-cinc minuts, amb un joc poc precís. Tot i això, els locals han tingut alguna aproximació, sense generar massa perill a la porteria defensada per Lluc Ferrer.
La UE Figueres també ha disposat d’ocasions per avançar-se en el marcador, però Marwane i la bona fortuna del Degà han evitat que els visitants marxessin al descans amb avantatge. A la represa, però, s’ha vist un Palamós diferent.
Marçal Juanola, conscient que l’equip no havia fet una bona primera part, ha mogut la banqueta al descans amb l’entrada de Lamin Khan per buscar més profunditat per banda. I precisament per aquesta via ha arribat l’acció decisiva del partit: un penal a favor dels palamosins. Gerard Mercader ha estat l’encarregat de llançar-lo. Lluc Ferrer ha aturat el primer xut, però el rebot ha tornat a caure als peus del capità palamosí, que no ha perdonat i ha fet l’únic gol del partit.
Durant la mitja hora restant, el Palamós ha sabut mantenir l’ordre defensiu i aprofitar les sortides al contraatac per protegir l’avantatge i assegurar els tres punts. La UE Figueres, tot i la derrota, ha marxat de Palamós amb la voluntat de continuar treballant per afrontar els pròxims reptes. El seu entrenador ha qüestionat el penal en roda de premsa. Amb aquesta victòria, el Palamós CF puja fins a la sisena posició amb deu punts, a només tres del líder, la UE Porqueres.
Comentaris (0)