Palamós ha celebrat una nova edició de Palamós Orgullós, la jornada que combina festa i reivindicació per defensar els drets del col·lectiu LGTBIQ+. La desfilada pels carrers del municipi, la lectura del manifest i les actuacions musicals han omplert el Passeig del Mar de colors, música i missatges a favor de la igualtat i el respecte.
Palamós torna a omplir-se de colors amb la tercera edició de Palamós Orgullós. La jornada ha combinat música, festa i reivindicació per defensar els drets del col·lectiu LGTBIQ+ i promoure una societat més diversa i inclusiva.
La celebració ha començat a la Planassa amb una concentració oberta a tota la ciutadania. Des d’allà, els participants han recorregut diversos carrers del municipi en una desfilada festiva fins arribar al Passeig del Mar, punt central dels actes. Durant la jornada s’ha llegit el manifest institucional, posant l’accent en la necessitat de continuar treballant per la igualtat i el respecte a totes les identitats i orientacions.
Impulsada per les colles La Liada i Quin Perill, amb la col·laboració de l’Ajuntament i l’Ateneu de Palamós i Sant Joan, aquesta tercera edició consolida Palamós Orgullós com una cita destacada del calendari local, amb el missatge clar que la diversitat és un valor que cal reivindicar i celebrar durant tot l’any.
Comentaris (0)