Els furts al descuit, els més habituals aquest estiu a la Vall d'Aro

Els furts al descuit, els més habituals aquest estiu a la Vall d'Aro
Els furts al descuit han estat els més habituals aquest estiu a la Vall d'Aro. Segons els Mossos d'Esquadra els delictes més freqüents han estat robatoris de bicicletes o patinets. Aconsellen denunciar sempre. 

El balanç de seguretat de l'estiu a la Vall d'Aro deixa un escenari de contrastos. Mentre els robatoris amb violència han disminuït a Platja d'Aro, Santa Cristina d'Aro i Calonge a Sant Feliu de Guíxols, com ja s'ha informat els darrers dies, ha experimentat un repunt en els furts, atribuït principalment a l'activitat de persones multireincidents assentades a la població.

En general, a la Vall d'Aro, el delicte més recurrent durant els mesos d'estiu ha estat el furt al descuit. En concret, hi ha hagut un augment notable en la sostracció de bicicletes i, cada vegada més, de patinets elèctrics. Els telèfons mòbils també continuen sent un dels objectes més habituals en aquest tipus de delictes.

Davant d'aquesta problemàtica, des dels Mossos d'Esquadra aconsellen denunciar.

Pel que fa a l'oci nocturn, el sotscap de la comissària dels Mossos d'Esquadra a Sant Feliu de Guíxols, Lluís Perianes, ha afirmat que no hi ha hagut una "gran problemàtica" durant l'estiu. 

L'únic focus més conflictiu ha estat la zona comercial de Platja d'Aro, on s'han produït alguns "botellots" que han requerit dispositius conjunts amb la Policia Local per evitar molèsties als veïns.

Aquesta coordinació s'estén a la col·laboració amb les associacions d'oci nocturn, especialment a Platja d'Aro, per garantir la convivència entre la festa i el descans dels veïns.

L'increment exponencial de turistes a la Vall d'Aro, que fa que municipis com Platja d'Aro multipliquin la seva població comporta un augment lògic d'incidents, com petites baralles o queixes per soroll. Per fer front a aquesta situació, es destinen més efectius policials a la zona durant l'estiu. A més, també s'han dut a terme dispositius especials per garantir la seguretat en esdeveniments de gran afluència com festivals de música i festes majors. 

Comentaris (0)

*Per comentar es necessari estar registrat. Registra't o accedeix



Més articles de Societat