Els Mossos d’Esquadra han detingut aquest dimecres al matí tres homes, de 21, 22 i 43 anys, com a presumptes autors d’un delicte de lesions relacionat amb la brutal agressió que va tenir lloc la tarda del 26 de maig en un bar de Torroella de Montgrí. Els arrestos s’han efectuat conjuntament entre efectius dels Mossos de la comissaria de La Bisbal d’Empordà, la Policia Local de Torroella de Montgrí i la Guàrdia Civil.
Els fets es remunten al dimarts, quan cap a les set de la tarda es va rebre l’avís d’una forta baralla entre quatre o cinc persones en un establiment situat al Passeig Catalunya del municipi. La primera patrulla a arribar-hi va ser de la Policia Local de Torroella de Montgrí, que immediatament va activar el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM). Poc després també s’hi van desplaçar diverses dotacions dels Mossos d’Esquadra.
Segons la informació recollida pels cossos policials, l’origen del conflicte s’hauria produït aproximadament una hora abans. Cap a les sis de la tarda, el propietari del bar va recriminar a uns joves que circulaven a gran velocitat amb patinet per una zona de vianants, advertint-los que havien de baixar del vehicle i continuar a peu. Els nois, però, van ignorar l’avís.
Al cap d’una hora, un dels joves va tornar al local acompanyat d’un home més gran, familiar seu. Sense previ avís, aquest últim hauria agredit violentament el propietari del bar amb diversos cops de puny al cap i al cos, a més de llençar una safata de vidre dins l’establiment. La víctima va intentar refugiar-se darrere la barra, però l’agressor el va perseguir, el va estirar de la camisa i el va fer caure a terra, on va continuar colpejant-lo amb cops de puny i puntades de peu. Un dels cambrers va intentar intervenir per defensar el propietari, però també va acabar rebent diversos cops.
Després d’aquesta primera agressió, els atacants van marxar del lloc, però poc després van tornar acompanyats de tres persones més. Segons fonts policials, anaven armats amb bastons i objectes de vidre, amb els quals haurien tornat a atacar tant el propietari com el treballador del local.
Com a conseqüència de l’agressió, el propietari del bar va patir un trau al cap i a la mà, així com múltiples contusions i rascades per tot el cos. Va ser traslladat a l’hospital de Palamós. El cambrer també va resultar ferit i va necessitar punts de sutura, sent atès posteriorment al CAP de la població.
Els tres detinguts, tots ells amb antecedents, han estat arrestats aquest 28 de maig a Torroella de Montgrí i estan acusats, presumptament, d’un delicte de lesions.
Comentaris (0)