Què busca la gent a les rebaixes?

L'estiu és època de descomptes, especialment en les botigues que aposten per les rebaixes. Una mesura que el petit comerç viu amb més calma i s'espera a l'agost per fer-les. En Joan Parareda s'ha acostat a Platja d'Aro per parlar amb compradors i venedors.

És una imatge recurrent, en època de rebaixes, veure gent passejant amb bosses a la mà. Molts d'ells no és que tinguin alguna cosa concreta al cap, sinó que aprofiten per sortir a passejar i mirar. Des del comerç local, veuen com la campanya de rebaixes ha canviat els últims anys. Ja no és un període concret, sinó que les grans cadenes ho han convertit en un període constant de descomptes. Per aquest motiu, opten per una altra via.

El que té clar la gent és que prefereixen les botigues a comprar per internet. Això sí, sempre hi ha qui està més pendent de quan hi ha descomptes
Tot en un inici de juliol que ha de servir per rellançar els comerços en aquesta temporada. Veuen com la gent compra una mica menys, però esperen que aquesta tendència pugui canviar aquest estiu.

Comentaris (0)

*Per comentar es necessari estar registrat. Registra't o accedeix



Més articles de Societat