Un vaixell de 12 metres s’enfonsa a 31 metres de profunditat després de xocar contra les roques al Montgrí
Els dos tripulants van ser rescatats per Salvament Marítim i traslladats fins al port de l’Estartit
Una embarcació de 12 metres d’eslora s’ha enfonsat a 31 metres de profunditat després de xocar contra les roques a la costa del Montgrí, en una zona pròxima a l’illa Pedrosa, a Torroella de Montgrí.
L’accident va tenir lloc dimecres 5 d’agost a la tarda. La Unitat Aquàtica dels Mossos d’Esquadra va rebre l’avís cap a dos quarts de quatre.
A bord de l’embarcació hi viatjaven dues persones, que van poder ser rescatades per Salvament Marítim i traslladades posteriorment fins al port de l’Estartit.
Després del rescat, efectius de la Unitat Aquàtica dels Mossos van inspeccionar la zona i van localitzar l’embarcació completament enfonsada a 31 metres de fondària.
Segons ha informat el cos policial, els agents van comprovar que no hi havia cap fuita contaminant procedent del vaixell i que l’embarcació tampoc representava cap risc per a la navegació.
Els Mossos d’Esquadra han difós imatges submarines en què es pot veure l’estat en què ha quedat l’embarcació al fons del mar.
Comentaris (0)