El Festival Clàssic de Pals ha presentat la seva cinquena edició amb quatre concerts entre el juliol i agost. L'esdeveniment manté l'aposta pel talent local, sense oblidar la presència d'artistes internacionals. Tots els concerts se celebraran a l'església del municipi.
Emma Stratton i la Cobla Principal del Llobregat obriran el 5è Festival Clàssic Pals. Ho faran el divendres 17 de juliol amb una proposta que combina piano i cobla. Ja van estrenar el concert a Calonge aquest mes de març. La pianista palsenca compartirà escenari amb una formació històrica del panorama musical català.
El segon concert serà dos dies després. El diumenge 19 de juliol es farà realitat un dels desitjos del festival. L'orgue de l'església sonarà amb força de la mà de Montserrat Torrent i Cristina Garcia. Torrent està celebrant els seus 100 anys i farà parada a Pals. Un concert que es fa amb la col·laboració del Festival de Torroella.
A l'agost, el dia 14 serà el torn de Mikhail Timoshenko i Elitsa Desseva. El baríton rus i la pianista búlgara presentaran un repertori de música de cambra. Una proposta que arriba de la mà de la Schubertíada de Vilabertran. Qui tancarà el festival seran la palsenca Laura Coll i Serena Pérez, amb una proposta de duets d'òpera i sarsuela, acompanyades de la pianista Olga Karenina. Un festival que ofereix una via per gaudir de la música clàssica en un entorn que consideren que el fa especial.
Seran cinc els estius en què Pals respira música clàssica. Han tingut un record pels qui hi han apostat des de l'inici. Amb la presentació, comença el compte enrere per tornar a gaudir de la música a l'església de Pals.
Comentaris (0)