Primera trobada de la Taula de l'Energia del Baix Empordà

El Consell Comarcal del Baix Empordà ha celebrat la primera trobada del PLATER. Han reunit als alcaldes i alcaldesses afectats per abordar plegats quina és l'estratègia a seguir a escala comarcal.

Alcaldes i alcaldesses del Baix Empordà s'han trobat en la primera Taula de l'Energia. És la primera de les reunions, organitzades des del Consell Comarcal, per abordar conjuntament el PLATER.

Aquest pla ordena la implantació de les energies renovables i els equipaments a Catalunya, abordant la generació elèctrica eòlica i fotovoltaica. Aquesta Taula de l'Energia neix de la necessitat de comunicar i fer un treball intern amb la voluntat que després sigui un model consensuat a escala de comarca i definir les passes del Baix Empordà.

L'objectiu del consell és escoltar el punt de vista de cada municipi i les seves necessitats. Comptaran amb ponències específiques per resoldre inquietuds i definir el model energètic del futur a la comarca. 

Comentaris (0)

*Per comentar es necessari estar registrat. Registra't o accedeix



Més articles de Medi Ambient