Felicitar els agents per la feina de tot l'any, posar xifres a les actuacions i trobar-se amb altres cossos de seguretat. Això és el que ha fet la Policia Local de Calonge i Sant Antoni en la seva 18a festa. Un acte que ha permès homenatjar als agents per les seves tasques i atorgar diplomes i distincions.
Fa 18 anys que la Policia Local de Calonge i Sant Antoni celebra la seva diada. Ho fan acompanyats d'altres policies locals, cossos de seguretat i serveis emergència presents a Catalunya. Un dia especial que serveix com a retrobament i per reivindicar la feina que fan tot l'any.
Posant els números sobre la taula, aquest any han rebut més de 5.000 trucades, han realitzat 1.500 controls de trànsit i seguretat, han atès més de 3.500 persones a comissaria i han cobert 13 esdeveniments. Durant l'acte han parlat de les 7.300 denúncies interposades o les 11 detencions efectuades. El dia serveix per reconèixer la tasca dels agents i agrair la col·laboració dels altres cossos atorgant diversos diplomes i medalles. Una policia local que els últims anys s'ha renovat.
Des de l'ajuntament expliquen que han augmentat la plantilla i intentaran incorporar nous agents en el futur. Aquest 2024, la Policia Local de Calonge i Sant Antoni també ha realitzat més de 400 serveis i ha immobilitzat 325 vehicles.
Comentaris (0)