Així, el Carroussel Costa Brava de Palafrugell, que és Element Festiu Tradicional d’Interès Nacional, ha tornat a omplir els carrers de la vila de llum, música, colors i festa. La desfilada ha estat el punt culminant de les 64es Festes de Primavera de Palafrugell i ha reunit carrosses, comparses i grups d’animació en una de les cites més participades del calendari festiu local. En l'apartat de carrosses, la guanyadora ha sigut la Colla Garnatxa amb "Papatuanuku".
La colla Garnatxa ha guanyat el primer premi de l’apartat de carrosses inèdites del 64è Carroussel Costa Brava i el Trofeu honorífic Carnaval de Carnavals, amb la carrossa titulada “Papatuanuku”. A més, també s'han endut accèssits al millor vestuari, maquillatge i caracterització, als millors efectes especials, i a l’originalitat i representació.
En la categoria de carrosses inèdites, després de la colla Garnatxa, el segon lloc ha estat per la colla Els Incorrectes, amb “Metalkimia”, que també han sumat un accèssit de lliure elecció del jurat pel seu sentit de la sostenibilitat i el reciclatge aplicat a la pràctica carrossaire.
La colla que ha completat el pòdium ha sigut la E.K.S.I.!!, amb la proposta ''Tempus Fugit''. Colla a la que també se li ha atorgat l'accèssit a la millor coreografia, espectacle i posada en escena.
En quart lloc s'hi ha situat la Colla Tot al 17, amb ''Valhalla''. En aquest cas, a més, també ha sumat un segon guardó, l'accèssit a la disbauxa, humor i simpatia. El 5è lloc ha estat per la Colla Diversàlia, amb la seva ''Opera Funko Haus''. El 'somni esbojarrat' de la Colla Dàlmates s'ha en dut el sisè premi. Ha tancat la categoria de carroses inèdites en la setena posició la colla Imparables amb la proposta 'Imparables Western Glam'.
En el concurs de carrosses inèdites i no inèdites de fora de Palafrugell, el primer premi ha estat per a la colla La Carrossa de la Ràpita, amb “Cabaret Express 30 Anys de Carnaval”. El segon premi ha estat per a la colla Esplai Carnavalístic Els Monjos, amb “Carnavalístic Maia”; el tercer premi ha estat per a la colla Els Makis, amb “Els Reis del Cabaret”, i el quart premi ha estat per a la colla Sense Vàlvules, amb “Entre Gòndoles i Antifaços”.
Pels carrers de Palafrugell també han desfilat diverses colles d'animació com la Colla Quermània, de Pals, amb “Burjimània”; la Colla Penya Carnavalesca Els Titots, d’Olot, amb “Fantasia Reial”; la Colla Els 4 arreple-gats, de Palafrugell, amb “Arreple-gats en ruta”; la Colla Cheerleaders 2.0, de Palafrugell, amb “25+1 i Seguirem Sumant! Cheerly’s Don’t Stop”, i la Colla La Tustarrada, de Palafrugell, amb “75+1 anys Tustarrades!”.
Si també vols conèixer els premis de l'apartat de comparses, clica aquí.
Comentaris (0)