El nou BUS60 que uneix Palafrugell amb Tamariu ja està en funcionament

Palafrugell

Data: 24/07/2025

El que podeu veure a les imatges és el nou autobus que ha entrat en funcionament a Palafrugell per unir el municipi amb Tamariu. El seu nom és BUS60, i servirà per complementar el BUS30 que es va iniciar l'estiu passat amb recorreguts fins a Calella i Llafranc i que aquest any, després de l'èxit, també s'ha tornat a posar en marxa. 

El nou BUS60, a més de fer recorreguts que van de Palafrugell a Tamariu i a l'inversa, també farà aturada a Llafranc. Funciona cada dia fins al 31 d'agost, en horari de 9 a 12 del matí i de 3 a 7 de la tarda, amb una freqüència de pas d'una hora, tal com indica el seu nom. Pel que als tiquets, es poden adquirir a les oficines de turisme, a través d'internet, a la guixeta de la Sarfa o al mateix autocar. Hi ha el d'un sol viatge o també es poden comprar abonaments de 10 viatges.

La parada a Palafrugell està situada a Camp d'En Prats, la de Llafranc a la rotonda del Camí de la Font d'en Xecu, i a Tamariu s'atura a la parada d'autobus. Aquest servei per arribar fins a Tamariu era una demanda i reclamació de la ciutadania des de fa molts anys. 

El servei tant del BUS30 com del BUS60 permet als visitants apropar-se a les platges de Palafrugell, però també als turistes que s'allotjen en aquestes platges poder apropar-se al poble per fer des de compres al Mercat fins a visitar equipaments com el Museu del Suro, la Fundació Josep Pla o el Museu Can Mario.

Comentaris (0)

*Per comentar es necessari estar registrat. Registra't o accedeix



Més articles de Economia