Més d’un centenar de persones han participat a Begur en una caminada solidària organitzada pel grup excursionista Els Perduts per recaptar fons per a La Marató de TV3, que enguany es dedica a la lluita contra el càncer.
El grup excursionista Els Perduts de Begur ha tornat a mostrar el seu vessant solidari amb una nova caminada popular en benefici de La Marató de TV3, que enguany està dedicada a la lluita contra el càncer.
A primera hora del matí, més d’un centenar de persones s’han donat cita al municipi per participar en aquesta activitat, per a la qual calia inscriure’s prèviament amb un donatiu de 10 euros per participant. En total, la caminada ha aplegat entre 105 i 110 persones, fet que permetrà fer una aportació destacada a la causa solidària.
El recorregut, d’uns 7 quilòmetres pels voltants de Begur, ha combinat esport i natura, amb una parada per esmorzar i gaudir de les vistes. Des del grup organitzador destaquen que iniciatives com aquesta demostren que solidaritat i activitat física poden anar de la mà.
Comentaris (0)