Platja d’Aro va donar la benvinguda a l’estiu amb el tradicional castell de focs de Sant Joan
Platja d’Aro va tornar a viure, aquest dimarts 23 de juny, una de les nits més esperades de l’any amb la celebració de la revetlla de Sant Joan. Veïns i visitants es van reunir a la Platja Gran per gaudir del tradicional castell de focs artificials, que va il·luminar el cel del municipi a partir de dos quarts de dotze de la nit.
L’espectacle pirotècnic, ubicat a la zona nord de la platja, a l’entorn de Cavall Bernat, va oferir una successió de llums, colors i coreografies que van captivar el públic. L’acte, organitzat per l’Ajuntament de Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró, es va convertir novament en un dels grans atractius de la nit més curta de l’any.
Aquest clàssic castell de focs va marcar també l’inici del calendari d’activitats d’estiu al municipi, donant el tret de sortida a uns mesos plens de propostes culturals, lúdiques i festives.
Paral·lelament, a Castell d’Aro, el Casino Castellarenc va acollir una revetlla popular que va començar amb un sopar de germanor, seguit d’un concert vocal del grup 4 de 4 i una sessió de ball amb les versions de Dinastia Z, que va allargar la festa fins ben entrada la matinada.
Amb aquesta celebració, Platja d’Aro va tornar a donar la benvinguda a l’estiu en un ambient festiu i familiar, mantenint viva una tradició que any rere any reuneix centenars de persones per compartir una nit plena de màgia i emoció.
Comentaris (0)