La ComeÇiada fa el salt a tota Catalunya

La Comerçiada 2026 fa enguany el salt a tot Catalunya. La iniciativa, nascuda a les comarques gironines, arribarà per primera vegada a les quatre demarcacions i reunirà, del 5 al 12 d’octubre, 40 associacions de comerciants, 1.500 establiments i 32 pobles i ciutats. 

La quarta edició de 'La ComerÇiada' fa el salt a tot Catalunya i, per primer cop, arribarà a les quatre demarcacions amb 40 associacions, 1.500 establiments i 32 municipis i ciutats.

La campanya per promoure el comerç local nascuda com a contraoferta al Black Friday se celebrarà del 5 al 12 d'octubre.

Entre les propostes, hi ha sortejos de milers d’euros en vals regal per comprar i gaudir dels serveis del comerç local. 

La proposta va néixer el 2023 de la unió d’onze associacions gironines i uns 600 establiments. La segona edició va reunir 14 associacions i 700 comerços; la tercera va arribar a 20 associacions, va incorporar les Terres de l’Ebre i es va acostar als 1.000 establiments. Enguany, la quarta edició duplica el nombre d’associacions, arriba a les quatre demarcacions i assoleix els 1.500 establiments.

Els municipis que hi participen aquest 2026 són Olot, l’Ametlla de Mar, Banyoles, Barcelona, Berga, Blanes, Cadaqués, Calafell, Castelló d’Empúries, Celrà, Gandesa, Girona, la Bisbal d’Empordà, les Roquetes del Garraf, l’Estartit, Llagostera, Llançà, Lleida, Manlleu, Mataró, Palafrugell, Palamós, Premià de Mar, Roses, Salt, Sant Antoni de Calonge, Sant Feliu de Guíxols, Santa Bàrbara, Terrassa, Torroella de Montgrí, Vilafranca del Penedès i Vilanova i la Geltrú.

Comentaris (0)

*Per comentar es necessari estar registrat. Registra't o accedeix



Més articles de Economia