La Garoinada arrenca la 35a edició amb la participació de nou restaurants i cinc allotjaments del municipi de Palafrugell. Enguany els menús es podran combinar amb activitats artesanals i una sortida litoral en vaixell clàssic. La campanya s'allargarà fins al 29 de març. Avui s'ha fet la presentació.
Torna una nova edició de La Garoinada, la campanya gastronòmica de Palafrugell que contribueix a la descentralització del turisme. Hi participen nou restaurants i cinc allotjaments de Palafrugell, Calella de Palafrugell, Llafranc i Tamariu.
La principal novetat d'enguany és que els menús de la Garoinada, que com ja és habitual es poden combinar amb nits d'hotel, ara també s'oferiran dues experiències complementàries. En concret, un taller de ceràmica on es crearà un plat multifuncional decorat amb garoines, i una sortida amb vaixell clàssic amb una petita degustació de garoines i vi de l'Empordà.
El cartell d'enguany ha estat dissenyat per la ceramista Laura Elias. Es tracta d'una imatge poètica i simbòlica.
La campanya s'allargarà fins al 29 de març.
Comentaris (0)