El "Lectuguau", millorar la lectura amb gossos com a oients

Llegir acompanyats d'altres nens i de dos gossos. Això és el que fan els participants del "Lectuguau", una activitat que se celebra un cop al mes a la Biblioteca de Platja d'Aro. En un ambient calmat, els nens i nenes llegeixen un llibre, el comenten i reflexionen sobre com es poden sentir els diferents protagonistes.

Una sessió tranquil·la per millorar la lectura. Aquesta proposta s'anomena "Lectuguau" i pretén que els infants llegeixin en un ambient calmat amb nens i nenes de totes les edats.

Els encarregats d'escoltar al lector, a banda dels companys, són en Coco i la Pruna. Dos gossos que juguen amb ells quan arriben, però, una vegada comença l'activitat, són els primers que tranquil·litzen a tothom. Entre tots escullen el llibre que llegiran durant l'activitat i l'objectiu és anar més enllà de la lectura i fer-los reflexionar.

Asseguren que la constància de les famílies permet veure l'evolució dels alumnes.El "Lectuguau" se celebra el segon dimarts de cada mes a les 17:30h a la Biblioteca Mercè Rodoreda de Platja d'Aro i les famílies es poden inscriure a la biblioteca o a través de la seva pàgina web.

Comentaris (0)

*Per comentar es necessari estar registrat. Registra't o accedeix



Més articles de Societat