El talent i la motivació han tornat a brillar al Baix Empordà amb l’acte de cloenda del curs de la Fundació Impulsa. 26 joves de la comarca han estat becats per poder estudiar Formació Professional aquest 2024-2025, en una iniciativa que combina suport econòmic, mentoratge, formació i voluntariat per garantir una oportunitat real de futur.
El talent jove del Baix Empordà ha estat protagonista amb la cloenda del curs de la Fundació Impulsa, que ha becat 26 nois i noies de la comarca per estudiar Formació Professional durant el curs 2024-2025. Aquest suport no només ha estat econòmic, sinó també emocional i formatiu. Cada jove ha tingut el seguiment d’un mentor o mentora voluntària i l’acompanyament de l’equip psicopedagògic de l’entitat. La celebració ha reunit representants institucionals de Castell-Platja d’Aro, Sant Feliu de Guíxols i el Consell Comarcal, així com famílies i centres educatius.
Enguany, els joves becats han participat en més de 16 accions de voluntariat a entitats del territori i han pogut conèixer el món laboral de primera mà amb visites com la de la Fundació Hospital Asil de Pobres i Malalts de Torroella. A nivell general, la Fundació Impulsa tanca el curs amb 340 joves becats a tot el país, i més de 650 des del seu inici. A banda del suport per als estudis, els joves reben també formació transversal, un ordinador, pràctiques i orientació per a la seva inserció laboral. Una iniciativa que suma esforços de més de 220 entitats públiques i privades per garantir que el talent tingui futur, independentment de l’origen o la situació econòmica.
Comentaris (0)