El Teatre Municipal de Palafrugell ha acollit la presentació del Crònica d’un Any 2025 i el lliurament dels Premis Peix Fregit, una gala que ha reconegut persones i entitats destacades del municipi i que ha guardonat Àlex Cebollero amb el Peix Fregit a una trajectòria.
El Teatre Municipal de Palafrugell ha acollit la 43a edició de la gala del Crònica d’un Any, un acte que ha servit per presentar l’anuari que recull els principals fets del 2025 al municipi. La publicació ha comptat amb fotografies de Paco Dalmau, il·lustracions de Miquel Llenas i la col·laboració de diversos autors.
En el marc de la mateixa gala, també s’han lliurat els Premis Peix Fregit, que reconeixen persones i entitats destacades de l’any. El guardó Peix Fregit a una trajectòria ha estat per a Àlex Cebollero Luján, per la seva vinculació al món del cinema, la comunicació i la vida cultural de Palafrugell. Durant la seva intervenció, Cebollero ha posat en valor el paper dels mitjans locals, ha defensat el cinema com a eina cultural i ha fet una crida a la cohesió social del municipi.
L’alcalde accidental, Marc Piferrer, ha felicitat tots els guardonats i ha destacat la trajectòria de Cebollero, subratllant la seva aportació al Cinema Club Garbí i a la comunicació local. També s’han lliurat els reconeixements als Palafrugellencs de l’Any, a diverses iniciatives educatives i esportives, i el desè Premi d’Articles Periodístics Santi Massaguer. Una gala que ha tornat a posar en valor el teixit social, cultural i periodístic del municipi.
Comentaris (0)