Divendres 20 de febrer: la nova data de la rua de Sant Feliu de Guíxols

Divendres 20 de febrer: la nova data de la rua de Sant Feliu de Guíxols
Divendres 20 de febrer. Aquesta és la nova data de la rua de Carnaval de Sant Feliu de Guíxols. L'ajuntament, l'associació de festes ganxones i la federació de colles han anunciat que la suspenen a causa del "mal temps continuat i les males previsions" però assegura que es manté el ball a la carpa del Guíxols Arena. 

"La pluja persistent està impossibilitant de forma objectiva els preparatius i tota l’organització prèvia a l’espectacle: la pluja impossibilita alguns desplaçaments de carrosses, es complica la logística prèvia d’ambulàncies, seguretat o desplaçaments de colles carnavalesques. La previsió de pluja intensa amb aparell elèctric just al mig de la desfilada també és un factor determinant per a la decisió". En aquest mateix text indiquen que algunes carrosses ja han renunciat a sortir per diferents motius, des de la seguretat fins al fet que l’aigua faria malbé elements decoratius o disfresses. 

De cara a avui, dia 13, el Ball del Tongo es manté, amb DJ Dolça i Wasa Corporation a les 23,30h a l’Envelat del Guíxols Arena.  Els autobusos llançadora gratuïts per pujar al ball del Guíxols Arena se suspenen. 
 

Comentaris (0)

*Per comentar es necessari estar registrat. Registra't o accedeix



Més articles de Cultura