Palamós CF i Bisbal Bàsquet afronten l’últim partit de l’any

El Palamós CF rep aquest cap de setmana el Mollet en la tretzena jornada de Primera Catalana. D’altra banda, el Sol Gironès Bisbal Bàsquet afronta un desplaçament exigent a la pista del Lobe Huesca La Magia en l’últim compromís de l’any.

El Palamós CF rep aquest cap de setmana el Mollet en la tretzena jornada de Primera Catalana. El degà disputa l’últim partit de l’any a casa davant un rival que ocupa la catorzena posició i es troba en zona de descens. Els palamosins són sisens amb divuit punts, a només dos de les places de promoció d’ascens a Lliga Elit.

Els últims quatre partits del conjunt de Carles Polvillo s’han saldat amb un empat, una victòria i dues derrotes, l’última la setmana passada al camp del líder, el Juve Lloret, per dos gols a zero. Amb l’objectiu de tancar l’any amb bones sensacions i encarar amb il·lusió el tram final de la primera volta, el Palamós vol sumar els tres punts, mantenir-se a la part alta de la classificació i brindar una alegria a l’afició. El partit es disputarà diumenge a les cinc de la tarda a l’Estadi Municipal.

D’altra banda, el Sol Gironès Bisbal Bàsquet afronta un desplaçament exigent a la pista del Lobe Huesca La Magia en l’últim compromís de l’any. Els empordanesos arriben al partit després d’una derrota a casa davant el Mataró per 64 a 70, un resultat dolorós tenint en compte que el rival es troba a la part baixa de la classificació.

L’equip d’Èric Surís suma quatre victòries i set derrotes i ocupa la zona baixa de la taula. A Osca buscarà la segona victòria lluny del Pavelló Vell per tancar l’any amb un bon regust. El Lobe Huesca és cinquè classificat amb set victòries i la seva pista és una de les més complicades del campionat, però el Bisbal confia a fer un bon partit i regalar una alegria a l’afició bisbalenca, que també es desplaçarà fins a terres aragoneses.

Comentaris (0)

*Per comentar es necessari estar registrat. Registra't o accedeix



Més articles de Esports