Les havaneres tornen a omplir de música Calella de PalafrugellEl ritme de les havaneres va tornar a Calella de Palafrugell. Després d'un any sense la cantada a causa de la Covid-19, Calella es va tornar a vestir de gala.
Nova edició de Xics Gastronòmics a la Masia Bas de Platja d'AroLa Masia Bas de Platja d'Aro acollia una nova edició del Xics Gastronòmics.
Calonge i Sant Antoni cedeix ajuts per al pagament de l'habitatge
Consorci d'Aigües Costa Brava Girona commemora els 50 anys en un acte a Sant Feliu
Campanya per promoure el reciclatge de vidre de l'hostaleria a Palafrugell.
La biblioteca de Palamós torna a sortir al carrer els mesos de juliol i agost
Taller d'Estiu de Cuina infantil a l'Aula Gastronòmica de l'Empordà
Arriba la 36a edició del Concurs d'Arts Plàstiques de Begur
L'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni signa el contracte de les obres de Mas PereJa hi ha data per l'inici de les obres de l'urbanització Mas Pere, de Calonge. Serà durant la segona quinzena de setembre.
Aquest dissabte se celebra la 54a Cantada d’Havaneres de Calella de Palafrugell
Ametller Origen ja ha obert les portes del seu nou establiment a Platja d'Aro
Rafa Cabanellas i Minerva Pujol guanyen la Marnathon E-Dreams Sant Feliu de GuíxolsRafa Cabanellas i Minerva Pujol es van imposar a la Marnaton eDreams de Sant Feliu de Guíxols en la cursa llarga de 12 quilòmetres que unia Tossa de Mar i la ci
Accident mortal a la C-31 a Pals
Detenen sis joves per tres robatoris amb violència i intimidació a Platja d’Aro
Cap de setmana d'alt voltatge esportiu a Sant Feliu de GuíxolsCap de setmana d'alt voltatge esportiu a Sant Feliu de Guíxols amb gairebé un miler d'esportistes en diferents proves aquest dissabte.
Lleugera recuperació de la venda de petardsLleugera recuperació de la venda de petards en la nit de la pòlvora per antonomàsia. Després de la incertesa de l'estiu passat, en què la festivitat es va poder
Palamós inaugura una exposició sobre l'univers dalinià i la barraca de CastellEl Triangle Dalinià és ben conegut i passa pel Baix Empordà. Però el que segur que ja no coneix tanta gent és que aquest Baix Empordà no es refereix a Púbol, si
El Govern Espanyol aprova l'indult per a Dolors BassaLes preses i presos polítics sortiran avui en llibertat però amb les inhabilitacions intactes i l'advertiment que l'indult és reversible
Últims continguts
'Cal buscar noves aliances i millorar el benestar social'
Repassem la programació de la Festa Major de Palamós amb la regidora Núria Botellé
Enric Marquès: "El Baix Empordà és referent en turisme accessible"
Carles Motas: "Estrenarem una app per connectar la ciutadania amb la Policia Local"
11a Fira de la Gamba de Palamós 2026
Comença la 11a Fira del Conte Explica'm de Sant Feliu de Guíxols.
La Regió Sanitària de Girona ha desplegat el nou model d'atenció al pacient crític
Aquest dissabte es recupera el Carnaval dels Botiguers i es celebra el Palamós Orgullós
Troben a la Platja Gran de Pals la moto d'aigua del jove desaparegut a Roses
Advertencia