Dura derrota del Bisbal Bàsquet a casa contra el CB Zaragoza

El Bisbal Bàsquet ha patit una dura derrota a casa davant el CB Zaragoza per 71-87. Van anar darrere el marcador bona part del partit i a la mitja part perdien de vuit. Un tercer període empatat deixava oberta la possibilitat de remuntada, però els aragonesos van sentenciar el partit. 

Sempre han anat a remolc i el rival els ha acabat castigant. El Bisbal Bàsquet ha perdut a casa davant el CB Zaragoza en un partit on no han estat efectius en atac. Les errades en els primers minuts han perjudicat l'equip durant els 40 minuts. Malgrat que el resultat era igualat, les sensacions a la banqueta bisbalenca no eren bones al final del primer quart.

Els triples de Golson i Bernat Álvarez han mantingut als bisbalencs en el segon període, fins i tot posant-se per davant. Els visitants han millorat en defensa i han recuperat el ritme en atac marxant al descans amb vuit punts de diferència.

El tercer quart, les defenses s'han imposat als atacs. 14-14 que ho deixava tot obert de cara a l'últim quart. Els últims 10 minuts han estat d'intentar-ho per part dels bisbalencs. Al final, els Zaragoza ha sabut fer mal i han marxat de 16 punts de diferència. La manca d'encert en el tir lliure i en el tir de dos punts han marcat la diferència en aspecte ofensiu.

Aquesta setmana no hi ha partits a 2 FEB. D'aquesta manera, el Bisbal Bàsquet té dues setmanes per preparar el partit a la pista del Salou, cuer de la lliga. 

Comentaris (0)

*Per comentar es necessari estar registrat. Registra't o accedeix



Més articles de Esports