Terra de Mar de Palamós tindrà enllestits els seus 34 habitatges cooperatius al juny

Palamós

Data: 19/03/2026

Terra de Mar de Palamós tindrà enllestits els seus 34 habitatges cooperatius aquest pròxim mes de juny. El projecte impulsat per Sostre Cívic amb la col·laboració de l’Ajuntament afronta la recta final de les obres i preveu lliurar les claus als socis aquest estiu.

El projecte d’habitatge cooperatiu Terra de Mar de Palamós ja comença a veure la llum. Les obres es van iniciar a finals del 2023 i es peveu que estigui enllestides el mes de juny d'aquest 2026 per poder començar a entregar les claus als socis impulsors. 

Impulsat per la cooperativa Sostre Cívic en col·laboració amb l’Ajuntament consta de 34 habitatges aixecats en un solar municipal que va cedir el consistori i es tracta d'una iniciativa que aposta per un model alternatiu d’accés a l’habitatge basat en la cessió d’ús i la gestió cooperativa.

La promoció de 34 habitatges de la Cooperativa Terra de Mar són d'entre 39 i 67 metres quadrats, tenen de una a quatre habitacions, estan dissenyats per UMMA arquitectes i s'han construït amb alts estàndards d'eficiència energètica i qualitat ambiental. La seva ubicació és a l'avinguda de Catalunya de Palamós, al costat del Lidl.

Comentaris (0)

*Per comentar es necessari estar registrat. Registra't o accedeix



Més articles de Economia