El violinista Ara Malikian va tornar a pujar dalt l'escenari de Cap Roig, aquesta vegada per presentar Intruso, el seu nou espectacle, marcat per la fusió d'estils i influència multicultural.
Després d'una petita introducció el violinista Ara Malikian va aparèixer dalt l'escenari del festival de Cap Roig a l'uníson d'uns llargs aplaudiments i crits d'eufòria. Era el públic, que tot i no omplir tota la graderia, estava disposat a viure amb entusiasme i contagiar-se de l'energia de l'artista.
De fet, només d'assaltar l'escenari el violinista libanès va fer vibrar els espectadors amb el seu art amb el violí.
L'artista va presentar el seu nou espectacle "Intruso" marcat per la fusió d'estils. Així doncs, va interpretar temes que abasten des de compositors clàssics com Bach o Mozart fins a incursions en el jazz, el flamenc o el tango.
Malikian, acompanyat de la banda, va començar amb "Renacer" i va anar passant tema per tema, entre ells, Krikor Aklot, Niño Rata, Pisando Flores o Nana Arrugada. Tot això mentre anava fent riure i posant els pèls de gallina als espectadors.
Malikian, en una de les intervencions, fent ironia va dir que el seu concert podria durar sis dies i tot i que evidentment no va ser així, el seu repertori és tan extens i la seva habilitat per interpretar i improvisar és tal que l'actuació podria haver seguit. No va ser així, però els espectadors van sortir satisfets de la creativitat i l'aptitud de l'artista.
Malikian ja ha participat en diverses ocasions al festival de Cap Roig, així que còmode a l'escenari, va fer de la música una conversa relaxada i lluent amb el públic.
Comentaris (0)