El festival Primavera Van preveu omplir amb 4 000 visitants l'Estartit

L'Estartit

Data: 08/05/2025

El Festival Primavera Van celebra la seva 9a edició a l'Estartit. Durant quatre dies s'organitzaran activitats per a tota la família amb tallers, música i un mercat artesanal. També hi haurà xerrades relacionades amb el món de les furgonetes camper.

Més de mil furgonetes i 4.000 assistents passaran per la 9a edició del festival Primavera Van. Se celebra entre el 15 i 18 de maig amb una programació on no hi falta la música, l'artesania i activitats pel públic familiar. 

La novetat d'aquest any és que hi haurà entrades de dia pel públic que vulgui visitar el festival sense allotjar-se. Podran participar de les activitats i gaudir dels concerts, tallers, activitats per a nens i el mercat d'artesania. 

Pel que fa a la música, des del festival destaquen vàries actuacions. Ninhodelos recaos, vocalista de La Pegatina, serà al Primavera Van en format DJ fusionant estils urbans amb reggae i pop. També hi haurà un dels membres de Love of Lesbian, Juligan DJ, amb una combinació de música electrònica i sons actuals. També hi serà Hotel Cochambre i el duo Maambo!, una formació que combina rumba, salsa, cumbia i samba. 

El que es potencia més en aquesta edició és la programació infantil. Hi haurà espectacles i activitats pels més petits amb tallers de creació, jocs i actuacions en directe. Per complementar-ho, a l'espai també hi haurà un mercat d'artesania. No hi faltaran les xerrades relacionades amb el sector de les furgonetes camper on es compartiran experiències. 

Comentaris (0)

*Per comentar es necessari estar registrat. Registra't o accedeix



Més articles de Economia