Palamós habilita 50 places d'aparcament a l'estenedor de xarxes per aquest estiu

Palamós habilita 50 places d'aparcament a l'estenedor de xarxes per aquest estiu
Palamós

Data: 02/07/2025

Palamós ha posat en marxa aquest dimarts 50 noves places d'aparcament de zona blava situat davant la platja Gran. Es tracta d'un acord entre Ports de la Generalitat i la Confraria de Pescadors perquè aquest juliol i agost, part de l'estenedor de xarxes hi puguin aparcar els vehicles.

Ja fa setmanes que les poblacions de costa s'omplen de gom a gom de visitants i un dels problemes que tenen els municipis són la falta de zones d'aparcament. A Palamós aquest dimarts s'ha habilitat un nou espai perquè hi puguin aparcar els vehicles. En concret a l'estenedor de xarxes. Ports de la Generalitat i la Confraria de Palamós han arribat a un acord per tal d'habilitar cinquanta places.

Es tracta d’una superfície aproximada de 1.250 m² que durant els mesos de juliol i agost serà zona blava.

Aquest espai, amb accés i sortida per la rampa que connecta aquest àmbit amb l’avinguda de l’Onze de Setembre, se situa al costat de l’actual aparcament de la platja Gran que ja compta amb 243 places, i serà gestionat per la mateixa empresa concessionària del servei de zones d’estacionament regulat del municipi. El nou espai d’aparcament és compatible amb la resta d’usos de l’àmbit i permet, sense interferències, l’activitat de reparació i manteniment de xarxes de pesca, així com l’ús de les atraccions infantils que hi han ubicades.

Aquesta ampliació d’espai per a pàrquing se suma a les 419 places de zona vermella que s’han situat en diversos punts de l’Eixample.

Comentaris (0)

*Per comentar es necessari estar registrat. Registra't o accedeix



Més articles de Economia