La Bisbal d’Empordà ha començat els treballs previs per adequar el pati de Can Formatger. L'actuació, amb una inversió de més de 118.000 euros, transformarà prop de 700 metres quadrats amb un nou escenari, serveis d’aigua i electricitat, enllumenat, arbrat i paviment drenant. Les obres tindran una durada prevista de quatre mesos.
L'Ajuntament de la Bisbal d’Empordà ha iniciat els treballs previs d’adequació del pati de Can Formatger, amb el replanteig sobre el terreny de les diferents actuacions previstes. Durant els pròxims dies també es portaran mostres dels materials que s’utilitzaran, mentre que l’entrada de la maquinària de més envergadura està prevista per dilluns vinent.
Una de les principals actuacions serà la construcció d’un nou escenari, que permetrà ampliar les possibilitats d’ús del pati. L’adequació de l’espai inclourà també la instal·lació d’aigua potable i electricitat i la incorporació d’un sistema d’enllumenat adequat per poder-hi desenvolupar activitats nocturnes.
El projecte preveu, a més, la plantació d’arbrat per generar més zones d’ombra i millorar l’entorn verd del pati. El paviment també es renovarà amb materials drenants, que facilitaran l’absorció de l’aigua i permetran una millor gestió de la pluja.
D’aquesta manera, l’actuació combina la dotació dels serveis necessaris per utilitzar el pati amb diferents millores de l’espai exterior, tant des del punt de vista funcional com ambiental.
El projecte, redactat per l’arquitecte bisbalenc Carles Sanjosé, actuarà sobre una superfície de prop de 700 m2 i compta amb un pressupost d’execució de 118.396,96 euros.
Els treballs tindran una durada prevista de quatre mesos i, un cop acabats, el pati de Can Formatger disposarà de les prestacions bàsiques necessàries per incorporar nous usos puntuals i acollir activitats i actes de caràcter lúdic.
Comentaris (0)