Comencen les obres d'urbanització de Mas PereDesprés de molts anys de reivindicació dels veïns i treball de l'Ajuntament, s'ha donat inici a les obres d'urbanització de Mas Pere.
La sequera empetiteix el raïmEl Consorci de les Gavarres organtiza a Veimar, una activitat per conèixer la verema i el procés del raïm del camp a l'ampolla
Un estudi identifica 22 varietats de raïm a CalongeOnze d'aquestes varietats eren desconegudes i els autors de l'estudi no descarten trobar encara més diversitat genètica en els ceps calongins
4a edició del recital de Poesia eròtica per l'esclerosi múltiple
Suu i Mazoni actuen a la Festa Major de Sant Antoni
Última classe de "Vine a ballar Tango"
Joina tanca la primera edició del Cicle AborígensEl buit del present, la nostàlgia del passat i la por al futur.
El grup Locomotora Negra conclou el festival de música de Calonge i Sant Antoni
Passejar en manada per socialitzar i educar els gossosEducació i socialització de gossos. Aquest és l’objectiu amb què treballa la guarderia canina de l’Elena.
Kumbara actua i fa ballar al públic al Pati d'Armes del Castell de Calonge
Segon cap de setmana de botellots sense toc de queda a Calonge i Sant Antoni i Palafrugell
Nomenen a Ros Marbà fill adoptiu de Calonge amb el concert de la Cobla de Sant Jordi
Nova campanya per donar a conèixer el món rural a les escolesDefensar i promoure el coneixement món rural a les escoles de Catalunya.
25 projectes finalistes per formar part del booktown de Calonge
Botellots i vandalisme al primer cap de setmana sense toc de queda a Calonge i Sant Antoni
Neus Mar i Nito Figueras presenten "Heroïnes" al F'estiuSegon concert del festival F'estiu a càrrec de Neus Mar i Nito Figueras.
Jordi Serradell actua al Cicle Aborígens de Calonge i Sant Antoni
La vida de l'Havana arriba a Calonge
Últims continguts
Tot a punt per a la segona edició del Cercabirres dels Floppy's 2.0
Palafrugell es prepara per la Tapadalejada: vins, caves i bicicleta
XXXII Cançó de Taverna 2026 de Sant Feliu de Guíxols
Holisticament - Alicia Urniza
Mama Dousha actua a la Festassa Km0 del Festival Porta Ferrada
Miki Núñez omple d'energia la Festassa Km0
L'Hostal de la Gavina explica quines són les previsions per aquests dies
L’Hostal de la Gavina afronta un agost amb bones perspectives turístiques
La Santa Fashion Night 2026
Advertencia